Forum Forum Klasy 3c Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Regulamin forum

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 3c Strona Główna » Regulamin Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Regulamin forum
Autor Wiadomość
Mrozu
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Post Regulamin forum
--== Skrócony regulamin ==--

1. Nie wolno obrażać i naśmiewać się z innych ani z ich poglądów
2. Nie wolno używać wulgaryzmów
3. Każdy Twój post świadczy o tobie, zadbaj żeby był poprawny (polecam lekturę etykiety)
4. Nie wolno zaśmiecać forum (pisać krótkich postów, pytać o rozwiązania problemów które kiedyś zostały rozwiązane) – szukaj, bądź samodzielny! Forum to kompendium wiedzy, wystarczy ją znaleźć!
5. Pisząc posta zadbaj żeby był w odpowiedniej kategorii na forum
6. Admin i Moderatorzy mogą dużo, nie musza się z tego tłumaczyć (często nie mają na to czasu, bądź wyrozumiały)
7. Dostęp do niektórych funkcji mają tylko Memberzy Terytorium (np. subforum Members Area lub Garaż)
8. Niektóre subfora mają dodatkowe regulaminy (np. Kupię/sprzedam/…, Relacje ze zlotów, ...)
9. Rejestracja na forum odbywa się przez Portal Terytorium126p (Link do rejestracji)
10. Jeśli coś na forum nie działa, bądź znalazłeś błąd, masz uwagi do moderatorów, albo masz sugestię, zgłoś ją tu
11. Jeśli chcesz zostać klubowiczem przyłącz się do grupy „Future Members”, możesz to zrobić tu
12. Polecamy lekturę jak mądrze zadawać pytania





--== Pełny regulamin ==--

-= Avatar =-

1. Zakaz umieszczania w avatarze bądź podpisie zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
2. Rozmiar Avataru nie może przekraczać 120x120 pixeli, a jego rozmiar nie większy niż 10kb.
3. Maksymalny rozmiar podpisu pod postem generowany automatycznie, nie może przekraczać 255 znaków.


-= Zakładanie nowego tematu =-

1. Zanim napiszesz sprawdź czy ktoś wcześniej nie poruszał tematu o którym chchesz napisać!
2. Forum jest podzielone tematyczne, należy pamiętać aby temat odpowiadał działowi forum w którym się znajduje
3. Temat postu musi odpowiadać jego tematyce, tak aby potencjalni zainteresowani nim, wiedzieli jaka treść może się w nim znajdować oraz ułatwić późniejsze wyszukiwanie.
4. Zabrania się pisania/używania ogólnych tematów które, POMOCY, MAM PROBLEM itp., tematy o tej treści będą usuwane. Temat powinien odzwierciedlać sprecyzowany problem - np. „nie odpala mi auto – dlaczego?”
5. Tematy niezgodne z tematyką danego działu lub tematy zdublowane (o tej samej tematyce), będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
6. Użytkownik ma obowiązek sprawdzić, czy temat jaki chce założyć nie został już wcześniej na forum podjęty (od tego jest opcja szukaj), jeżeli tak, to ma obowiązek dopisać pytanie do starego, a jeśli temat tamten jest zablokowany, powinien skontaktować się z którymś z moderatorów (poprzez PW) w celu odblokowania go. W przypadku, gdyby żaden moderator nie był dostępny i nie mógł w danej chwili pomóc, użytkownik może założyć nowy wraz z linkiem do starego tematu.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu (np. gdy dyskusja odbiega od początkowych założeń [off topic] lub posty naruszają któryś z punktów regulaminu.


-= Pisanie postów =-

1. Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku działach.
2. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane, lub edytowane i zmieniane przez Administratorów, Moderatorów.
3. Nie pisz dwóch postów jeden po drugim tylko edytuj poprzedni post
4. Nie cytuj całego postu do którego chcesz się odnieść jeśli znajduje się zaraz nad Twoim postem. Cytuj tylko taka część postu do której odnosi się twoja wypowiedz.
5. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników lub narusza regulamin.
6. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim) wobec użytkowników i ogólnie.
7. Nie pisz całych postów drukowanymi literami bo to oznacza krzyk i może być źle odebrane przez innych użytkowników. Zachęcanie do kłótni, jej podsycanie będzie karane ostrzeżeniem.
8. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem", zawierające jedynie „buźki” oraz wysyłanie posta pod postem, przez tego samego użytkownika o tej samej treści. Osoby notorycznie wysyłające bezwartościowe posty mogą zostać objęte nadzorem bądź dostać ostrzeżenie.


-= Konta =-

1. Konta zakładane są poprzez stronę WWW, także przez stronę ustawia się awatara.
2. Zabrania się posiadania dwóch lub więcej aktywnych kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta.
3. Konto nieaktywne przez okres 2 miesięcy będzie kasowane
4. Nakaz wpisywania miasta z którego sie pochodzi. Nie stosowanie sie do tego punktu będzie karane ostrzeżeniem, a jeśli to nie poskutkuje - usunięciem konta!


-= Inne =-

1. Surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u lub ogólnie reklamowania produktów. Jeśli dowiemy się o taki przypadku dostęp zostaje bezdyskusyjnie odcięty!
2. Użytkownicy nie muszą znać regulaminu, muszą go przestrzegać.
3. Ostrzeżenie otrzymuje się za złamanie KTÓREGOKOLWIEK punktu regulaminu.
4. W niektórych działach forum obowiązują dodatkowe regulaminy.


-= Ban (blokada konta) =-

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.


-= Administratorzy =-

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia przed tym użytkowników.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę / post z Forum bez podania przyczyny.


-= Moderatorzy =-

1. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
2. Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je nr. punktu regulaminu.
3. Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
4. Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego).
5. Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom.
6. Zabrania się administratorom i moderatorom dawania bezpodstawnie ostrzeżenia.



-= Grupy i uprawnienia =-

1. Do uzupełnienia.


Mrozu Cool


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:43, 01 Lis 2006 Zobacz profil autora
Lukicil
Stały bywalec forum



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Retki

Post
musimy się stosować do tego regulaminu?????????Very Happy bo to jakiś szajs

Admin: Jezeli Ci nie odpowiada to sie nie stosuj a za 5 ostrzezen zostajniesz zbanowany. Każdy Mod moze Ci dodac ostrzezenie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:52, 01 Lis 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klasy 3c Strona Główna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin